تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود Maxthon Cloud Browser 4.3.1.4000 – مرورگر مکستون ابری
  • بازدید : (360)

مرورگر مکستون

دنیای مرورگرهای عصر حاضر روز به روز پر تلاطم تر است  و رقابت بین رقبا تنگاتنگ می شود. هر شرکت و سازنده ای به فکر ایجاد نگرشی جدید از وب گردی و افزودن امکاناتی مناسب برای راحت تر شدن کاربران است. در این میان فقط کاربران لذت خالص این رقابت را می برند. چرا که این مرورگرها رایگان هستند و صد البته متفاوت و متنوع و مطابق با خواسته های کاربران می باشند.


مرورگر مکستون محصول شرکت Maxthon International Ltd

میدان هیجان انگیز رقابت مرورگرها یک حریف قدر و شیک نیز در لیست خود دارد. این حریف که به سادگی و زیبایی اش محبوب شده است Maxthon نام دارد. مرورگر Maxthon توسط کمپانی Maxthon International Limited تهیه و تولید شده است. این نرم افزار ابتدا در سال ۱۹۹۹ در هنگ کنگ در یکی از بخش های نرم افزاری شرکت MyIE توسط Ming Jie رونمایی شد. سپس با بودجه ای بالغ بر ۱ میلیون دلار، این نرم افزار راه خود را در کشور آمریکا پیدا کرده و نمایندگی عظیم خود را در این کشور افتتاح نمود. با این افتتاح، فعالیت Maxthon به صورت روزافزون افزایش پیدا کرد.

این فعالیت پر جنب و جوش توانسته است که این مرورگر را در لیست ۱۰ مرورگر برتر جهان قرار دهد. Maxthon شاید چیز ساده ای در ظاهر به نظر بیاید اما باید بدانید که پشت این مرورگر ساده هزاران متخصص و یک کمپانی عظیم که تمام سرمایه گذاری اش بر روی این پروژه می باشد حضور دارند. به گفته مدیر عامل شرکت بین المللی Maxthon مینگ جی «جف» چن، Maxthon در اصل توسط چانگیو (Changyou)، یک برنامه نویس چینی که می‌ خواست برنامه‌ ای برای سفارشی کردن مرورگراینترنت اکسپلورر بسازد طراحی شده‌ است.

چانگیو در بولتن بورد سیستم کاری خود را قبل از خروج از این پروژه در سال ۲۰۰۰ تغییر داد. چانگیو روش جدیدی برای توسعهٔ این برنامه را در پیش گرفت و در سال ۲۰۰۲ نسخه جدید، MyIE۲ منتشر شد. MyIE۲ به سرعت رشد کرد، با وجود کاربران جدیدی در سراسر جهان به کمک پلاگین‌ها و پوسته ها و با کمک اشکال زدایی‌ های پی در پی Maxthon در سال ۲۰۰۳ به مقدار زیادی تغییر کرد. در سال ۱۹۹۹، چن مرکز جهانی محدود شده ی MySoft را در هنگ کنگ پایه  گذاری کرد اما بعدها محل مرکز هنگ گنگ را به پکن تغییر داد. یکی از نخستین سرمایه گذاران این مرکز شرکت Skype بود.

مرورگر مکستون یکی از دوازده مرورگر برتر توسط مایکروسافت در سال ۲۰۱۰ در سایت BrowserChoice.eu بود وب سایتی که به کاربران ویندوز مایکروسافت ساکن در منطقه اقتصادی اروپا پیشنهاد می‌ دهد که با توجه به نیاز هایشان چه مرورگر وبی برای استفاده‌های انها از اینترنت بهتر است. این مرورگر از نسخه ی چهارم به بعد با نام Maxthon Cloud Browser شناخته می شود.

قابلیت ها و دلایل محبوبیت مرورگر مکستون

مرورگر Maxthon به دلایل متفاوتی توانسته است جایگاه مستحکمی در میان کاربران روزمره ی اینترنت داشته باشد. Maxthon قابلیت پشتیبانی از هر دو ترایدنت و موتور WebKit را دارا می‌ باشد. این قابلیت باعث شده تا این مرورگر در کمترین زمان ممکن حداکثر اطلاعات را توسط پهنای باند اصلی اینترنت شما دریافت و به نمایش در آورد.

علاوه بر این، Maxthon Browser بسیار زیبا و شیک و در عین حال ساده می باشد. سرعت بالا و عدم استفاده ی بیش از اندازه از منابع CPU و Memory از نکات مثبت این مرورگر به شمار می رود. نسبت به دیگر رقبا، حجم Maxthon کمی بالاتر است. البته این حجم بالا هیچ ربطی به کندی و سنگینی نرم افزار ندارد.

مسئولان و سازندگان اظهار داشتند که حجم بالای Maxthon به دلیل گنجانده شدن سنسورها و موتورهای قدرتمند می باشد. Maxthon هوشمندانه عمل می کند و می تواند برای شما یک وب گردی پر سرعت ، امن و در عین حال بدون مشکل را ایجاد کند.

مرورگر مکستون قادر است تا با گزینه ای به نام Ad Block از نمایش تبلیغات فوق العاده مزاحم و اسپم بیشتر سایت ها جلوگیری کند. سیستم امنیت Maxthon نیز کامل و هوشمندانه طراحی شده است. شناساگرها و فایل های امنیتی موجود در این مرورگر از ورود تروجان ها و کیلاگرها به سیستم شما جلوگیری می کند.

این عامل باعث می شود تا در حین خرید اینترنتی یا وارد کردن رمز عبورهایتان با مشکل سرقت هکرها رو به رو نشوید. البته در هر حال استفاده از نرم افزارهای تخصصی برای مقابله با چنین مشکلاتی اجتناب ناپذیر است و بهتر است که امنیت سیستم و وب گردی خود را فقط به عهده ی مرورگرها نگذارید.

دانلود نسخه ی نصبی (Full Installation Package)

دانلود نسخه ی قابل حمل (Portable)

پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع: آرمان دانلود


برچسب ها : ,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش