تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آلبوم جدید پویا با نام تب تند
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (467)

دانلود آلبوم جدید پویا با نام تب تند با بالاترین کیفیت

دانلود آلبوم تب تند از پویا

pouya

دانلود آلبوم تب تند از پویا با لینک مستقیم

برای دانلود آلبوم به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آلبوم تب تند
MP3 – ۳۲۰ MP3 – ۱۲۸
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید پویا با نام تب تند

از تب تند من نترس

که عاشق چشات منم

هزار سالم بیاد بره کم نمیشه از خواستنم

از تب تند من نترس که یه روزی عوض بشم

از تو به قمیت جونم محاله که دست بکشم

 

♫♫♫

مگه نمی بینی چشام بارونی خواستنته

دارم حسودی میکنم به پیرهنی که تنته

مگه نمی دونی دلم دلتنگه با تو بودنه

غصه ی هیچ چیزو نخور عشقت همیشه با منه

♫♫♫

یادت باشه با یک نگاه اینجوری عاشقت شدم

چه برسه که یه روزی بیای بشی مال خودم

وقتی تورو حس میکنم حتی نفس نمی کشم

نفس هامو میخوام چکار من اگه عشق تو بشم

ترسی نداره عاشقی منتظرم بهم بگی

دوسم داری دوسم داری تا آخر دیونگی

 

متن آهنگ جدید پویا با نام نه تنها

نه تنها ، نه تنها دل گرفتارت بلکه

اگه ترکش کنی می میره بی تو

نه اینکه ، نه اینکه شکوه ای نیست از تو اما

به این قبله دلم میگیره بی تو

تو طراوت بهاری واسه من

یه هوای تازه داری واسه من

تو گل عشق و امیدی واسه من

جلوه ی صبح سپیدی واسه من

که پر از شوق و نویدی

نه تنها ، نه تنها دل گرفتارت بلکه

اگه ترکش کنی می میره بی تو

نه اینکه ، نه اینکه شکوه ای نیست از تو اما

به این قبله دلم میگیره بی تو

 

متن آهنگ جدید پویا با نام مهربون باش

اگه روزگار بی رحمه تو مهربون باش

اگه آفتاب میسوزونه تو سایه بون باش

حالا که تنهایی پای جونم نشسته

بیا واسه من تنها تو هم زبون باش

تو مهربون باش

اگه سرما کمین کرده کنار جاده

واسه گلهای نیمه جون تو باغبون باش

تو باغبون باش

 

متن آهنگ جدید پویا با نام ستاره ها

آسون به دست نیومدی که آسون از دستت بدم

تو به دست هیچ کسی حتی خدا من نمیدم

برای داشتنت منم به حرفا فرمونت میدم

میام فدای تو میشم خودم به قربونت میرم

نیس کسی جز من بتونه عاشق و رامت بمونه

این همه دیوونگی هات بزار به یادت بمونه

وقتی ستاره های ما شبا میان تو آسمون

نمیزارم ستاره ای بیاد بشینه بینمون

 

متن آهنگ جدید پویا با نام عشق رویایی

هوات توی نفس هامه نگات تو ریشه ی جونم

من این آهنگ زیبا رو به خاطر تو میخونم

بخاطر تو که لطفت همیشه هر جا باهامه

تو که انگیزه عشقت پناه خستگی هامه

اگه امروزو خوشبختم اگه دنیا تو دستامه

واسه اینه که هر لحظه یکی مثل تو همرامه

************

متن آهنگ عشق رویایی پویا

************

تموم زندگیم اینه که با تو زیر یک سقفم

چه چیزی بهتر از این هست که با تو میگذره بختم

تمام زندگیمو من به عشق تو بدهکارم

دلم میخواد بدونی که قد دنیا دوست دارم

اگه امروزو خوشبختم اگه دنیا تو دستامه

واسه اینه که هر لحظه یکی مثل تو همرامه


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش