تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
اس ام اس عاشقانه ۹۳
  • بازدید : (426)

اس ام اس عاشقانه ۹۳

smslove

اس ام اس های زیبای عاشقانه که می توانید در ادامه مطلب بخوانید ...


تو که باشی بس است

مگر من جز “نفس” چه میخواهم !؟

.
.
.
.
.

مثل قالی نیمه تمام … به دارم کشیده‌ای

یا ببافم … یا بشکافم …

اول و آخر که به پای تو می افتم . . .

.
.
.
.
.

بالاترین آرزویم برایت این است :

حاجت دلت با حکمت خدایت یکی باشد . . .

.
.
.
.
.

بی تو اما عشق بی معناست ، می دانی ؟

دستهایم تا ابد تنهاست ، می‌دانی؟

آسمانت را مگیر از من ، که بعد از تو

زیستن یک لحظه هم بی‌جاست ، می‌دانی ؟

.
.
.
.
.

 

در شهر من این نیست راه و رسم دلداری

باید بفهمم تا چه حدی دوستم داری

هرکس نگاهت کرد چشمش را درآوردم

شد قصه ی آقا محمدخان قاجاری !

.
.
.
.
.

تقدیر من فقط با تک تک بوسه های تو

بر روی پیشانی ام نوشته شده

تو باید باشی تا با لبهایت

آن را برای من رقم بزنی . . .

.
.
.
.
.

تو همانی که دلم لک زده لبخندش را

او که هرگز نتوان یافت همانندش را

قلب من موقع اهدا به تو ایراد نداشت

مشکل از توست اگر پس زده پیوندش را !

.
.
.
.
.

دلتنگ روزهایی هستم

که معنای خداحافظ ، تا فردا بود . . .

.
.
.
.
.

یک دم رخ زیبای تو از دیده گذر کرد

آنی آتش عشق تو در دل فوران کرد

دل گفت غنیمت شمرید این دم و لحظه

چشم ، چشمک زد و عکست قاب دل کرد . . .

.
.
.
.
.

بادی که بوی پیرهنت را میاورد

ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !

.
.
.
.
.

روزی خواهد آمد که دردم را بفهمی ؛
روزی که دیگر هیچ دردی را نمی فهمم !

.
.
.
.
.

اونی که از پشت خـــنجر فرو کرد تو قــــلبم عـــطر تنش آشنا بود !
آن عطر را خودم برایش خریده بودم !

.
.
.
.
.

قـلبم ایــن روزهـــا سـخــت درد میکــنـد !
کـاش یـک لـحظـــه مـی ایـسـتـاد تـا ببـیـنـم دردش چیــســت ؟

.
.
.
.
.

بادی که بوی پیرهنت را میاورد

ده درصدش هواست ، نود درصدش شراب !

.
.
.
.
.

هوا هر چقدر هم زمستان باشد

مهم نیست آغوش تو تابستانِ من است . . .

.
.
.
.
.

خوش خط و خال من

ببخش که هنوز

پونه مانده ام . . .

جملات احساسی و زیبای عاشقانه

یادت تمام هستیم را در خودش گم میکند

مجنونتر از مجنون مرا در چشم مردم میکند

من بی حضورت ، “با تو” در یک خانه در ذهنم قرین

یاد تو قلبم را پر از حس ترنم میکند . . .
.
.
.
.
.

” تو ”

در کنارِ خودت نیستی و نمیدانی

در کنار ” تو ” بودن

چه حالی دارد . . .

.
.
.
.
.

پزشکان سال هاست که اشتباه می کنند

نزدیک ترین عضو انسان به قلبش ، کمر اوست

هربار که قلب کمی می رنجد کمر از ده جا می شکند . . .

.
.
.
.
.

حالا که باید چیزی را گم کنم

چه چیز بهتر از گورم

چه جا بهتر از آغوشت . . . !

.
.
.
.
.
تو را خودم چشم زدم

بس که نوشتمت میان شعرهایم

بی‌آنکه

اسپند بچرخانم

میان واژه‌ها . . .

.
.
.
.
.

ببین چقدر در هم حل شده ایم

تو قهوه میخوری

من خوابم نمی برد . . .
.
.
.
.
.

از پدرم آدم

هوس خوردن سیب لبهـایت را ، به ارث برده‌ام

کاش حواس خدا را ، لحظه ای پرت کنی . . . !

.
.
.
.
.

هر بار شعری آمد

هفتاد میلیون سلیقه مهمان ذوقم شد !

اینبار انتظاراتان را زمین بگذارید

میخواهم ساده بگویم

دوستت دارم !

.
.
.
.
.
آغشته به “تو” میشود

روحم ، نفسم ، بند بند وجودم

وقتی در حصار دستانت بوسه باران میشوم . . .

.
.
.
.
.

در انتظار آغازی دیگرم ، انتخاب مجدد جفت ها !

شاید این بار نوحی بیاید ، مرا برگزیند در کنار “تو” !

.
.
.
.
.

روزها بی تو می گذرند و شب ها با تو نمی گذرند

تمام درد من این است . . .

متن عاشقانه بسیار زیبا

میگویند : زندگیت را پایِ یک “نفر” نگذار

کاش میدانستند که یک نفر نیستی !

تو یک “دنیایی”

.
.
.
.
.

دلم “قُرص” است

وقتی ..

مُسَکِنم تویی !

.
.
.
.
.

مرا دوست بدار

به سان ِ گذر از یک سمت خیابان

به سمتی دیگر

اول به من نگاه کن

بعد به من نگاه کن

بعد باز هم مرا نگاه کن…!

منبع: استار وي


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش