تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ – ESET NOD32 Antivirus + Internet Security 12.1.31.0
دانلود آنتی ویروس نود ۳۲ – ESET NOD32 Antivirus + Internet Security 12.1.31.0

در ابتدا به معرفی ESET Smart Security و سپس به معرفی ESET NOD32 Antivirus پرداخته خواهد شد. ESET Smart Security آنتی ویروس و فایروال و اینترنت سکیورتی و در نتیجه نرم افزار بسیار کامل برای حفظ امنیت کاربران در دنیای آنلاین اینترنت و آفلاین می باشد. دانلود نود ۳۲ اسمارت سکیوریتی علاوه بر قابلیت هایی که درون نسخه nod32 antivirus تعبیه شده است دارای فایروال و anti-theft می باشد. فایروال همان طور که از نام آن مشخص است دیوارآتشی مستحکم برای مقابل با ورود هکرها به سیستم و رد و بدل غیرقانونی اطلاعات کاربر به دیگر سیستم ها می باشد. قابلیت anti-theft نیز برای کسانی است که لپ تاپ آنها به سرقت رفته است که از طریق این قابلیت میتوانند نسبت به ردیابی لپ تاپ گمشده و به سرقت رفته خود اقدام نمایند. قابلیت Portable Device Control برای کنترل رد و بدل اطلاعات از طریق درگاه usb و جلوگیری از به سرقت رفتن اطلاعات از این طریق می باشد که از روش محدود کردن درگاه usb و محافظت از آن صورت میگیرد.

نود ۳۲ نسخه اسمارت سکیوریتی دارای قابلیت anti-spyware برای مبارزه با انواع جاسوس افزارها و anti-phishing برای مبارزه با حملات فیشینگ دنیای اینترنت می باشد. از بین بردن فایل های Exploit جهت استخراج و جاسوسی از طریق مرورگرها می باشد از قابلیت های این نرم افزار می باشد. همچنین نرم افزار در هنگام اتصال حافظه های قابل حمل از طریق درگاه USB نسبت به اسکن سریع حافظه اقدام می نماید تا از انتقال ویروس از این راه جلوگیری شود. قابلیت جدید نرم افزار اسکن حافظه رم است که این قابلیت باعث می شود که اگر ویروس و جاسوس افزاری درون حافظه رم مشغول فعالیت است حذف گردد.

 

تفاوت دو نسخه Internet Security و Smart Security:

دقت داشته باشید که کمپانی ESET تصمیم گرفته است تا بسته ای جدید به نام ESET NOD32 Internet Security را برای کاربران عرضه کند. این بسته با بروزرسانی های جدید نود ۳۲ همواره همگام می باشد. ویژگی های آن دقیقا مشابه نسخه Smart Security می باشد و فقط دو امکان فضای امن برای ذخیره سازی کلمات عبور به صورت یکجا و کدگذاری بر روی فولدرها و درگاه های USB را دارا نیست.

 

توجه مهم! لایسنس های تریال با آیپی ایران دیگر قابل فعال سازی نیستند و حتما باید از فیلترشکن استفاده کنید. لطفا از فیلترشکن هایی استفاده کنید که بر روی کل شبکه اعمال می شوند.

——————-

به علت هشدار دیرینه و مداوم کمپانی ESET، ارائه سریال ها جهت فعال سازی نرم افزار در وبسایت دانلودها امکان پذیر نمی باشد. با یک جستجوی ساده در گوگل می توانید هزاران سایت جهت ارائه لایسنس های نود32 پیدا کنید.

——————-

استفاده از وبسایت t2bot:

یک وبسایت پیشنهادی، مراجعه به این لینک می باشد (t2bot). به این وبسایت مراجعه کنید، مقداری به پایین اسکرول نمایید، پنج باکس متعدد پیش روی شماست که نسخه های متفاوت ESET را شامل می شود. محصولی از ESET که می خواهید کد تریال 30روزه برای آن را دریافت کنید انتخاب نمایید. در باکس مربوطه ایمیل خود را وارد نمایید. یک ایمیل جهت Confirm به شما ارسال می شود. در ظرف 30دقیقه باید ایمیل خود را تایید کنید. سپس یک سریال 30روزه رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد.


 

دانلود نسخه ESET NOD32 Antivirus :

لینک دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 40 مگابایت

لینک دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 44 مگابایت

———————

دانلود نسخه ESET NOD32 Internet Security :

لینک دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 40 مگابایت

لینک دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 44 مگابایت

———————

دانلود نسخه ESET NOD32 Smart Security :

لینک دانلود نسخه 32 بیتی با حجم 107 مگابایت

لینک دانلود نسخه 64 بیتی با حجم 112 مگابایت

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش