تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
مجموعه تمامی ابزارهای نرو Nero 2017 Platinum 18.0.06100 Retail + Content Pack
  • بازدید : (577)

Nero 2017 Platinum cover مجموعه تمامی ابزارهای نرو Nero 2017 Platinum 18.0.06100 Retail + Content Pack نرم افزار نرو ۲۰۱۷ پلاتینیوم Nero 2017 Platinum یک نرم افزار جامع چند رسانه ای می باشد که امکاناتی مانند ذخیره فیلم ، تبدیل فرمت و تبدیل فیلم ها ، موزیک و عکس ها به فیلم های با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کند. Nero Platinum یک مجموعه جامع از نرم افزار های کاربردی که به کاربران امکان رایت سی دی / دی وی دی ، ویرایش ، تبدیل و پخش فیلم را میدهد و حتی از داده ها شما پشتیبانی کرده و در مواقع نیاز آن ها را بازگردانی میکند . با استفاده از نرم افزار MediaHome کاربر میتواند تمام فایل های ویدیویی خود را دسته بندی کند و با ابزارهای مرورگر موجود آن ها را مدیریت کند . کاربران می توانند با استفاده از ابزار یکپارچه Nero Recode برای تبدیل فیلم های دی وی دی و Blu-ray به فرمت های دیگر استفاده کنند . این برنامه شامل پشتیبانی از انواع فرمت های خروجی است و به کاربران برای انتخاب هر یک از آنها به طور مستقیم از پنجره اصلی اجازه دسترسی میدهد . با نرم افزار Nero Video شما به راحتی میتوانید فایل های ویدیویی خود را ایجاد کرده و یا برای خود اسلایدهای نمایشی بسازید و به راحتی ویدیو هایی به کیفیت ۴K را در سیستم های ۶۴ بیتی ویرایش کنید و از دیدن آن های لذت ببرید.


راهنمای نصب:

راه اول نصب:

1) ابتدا مطمئن شوید آنتی ویروس شما غیرفعال بوده و حتما بررسی کنید که به اینترنت متصل نباشید!

2) فایل اجرایی nero2017_v18_setup.exe را انتخاب کرده و شروع به نصب کنید

3) در ابتدای نصب از شما سریال درخواست می شود که اولین سریال موجود در فایل “Install Instructions.txt” را انتخاب کنید.

4) پس از اتمام نصب، تیک گزینه “Enable automatic update notification” را بردارید تا اجازه ندهید حتی پیغام آپدیت های جدید برای شما ظاهر شود.

5) فایل “block host.bat” را به صورت Run as Administrator اجرا کنید تا دسترسی نرم افزار شما به طور کامل از اینترنت قطع شود.

6) نرم افزار را اجرا کنید و گزینه Continue Trial Version را برای ادامه استفاده از نرم افزار انتخاب کنید.

7) پس از اجرای نرم افزار وارد بخش “Nero Control Center” شده و سریال آخر موجود در فایل “Install Instructions.txt” را در محیط Nero Control Center وارد کنید تا نسخه Nero 2017 Platinum برای شما در سریال ها ثبت شود.

8) هر سریال دیگری که در لیست هست را حذف کنید. اینترنت خود را متصل کرده و از نرم افزار لذت ببرید.

 

راه دوم نصب:

برای راحتی نصب می توانید از فایل اجرایی موجود در فولدر Patch استفاده کنید. توضیحات و سریال های مربوط به استفاده از این پچ در محیط خود نرم افزار وجود دارد.

 


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش