تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود ENBank Mpayment 7.6.1.40100 – موبایل بانک اقتصاد نوین
  • بازدید : (457)

موبایل بانک اقتصاد نوین

بانک اقتصاد نوین ، اولین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران است. این بانک از ابتدا مبنای فعالیت خود را همانند نامش امروزی قرار داد. بانک اقتصاد نوین با ایده ها و فعالیت های نوین خود ، امروزه نه تنها جزو یکی از بهترین بانک های خصوصی کشورمان است بلکه در میان تمام بانک ها اعتبار بالایی دارد.


موبایل بانک اقتصاد نوین

با افزایش استفاده از امور بانکی در میان مردم نیاز مبرم به تکنولوژی و کمک های آن نیز به چشم می خورد. این روزها دیگر لازم نیست به باجه های بانک بروید و ساعت ها در صف بمانید. با عرضه ی دستگاه های ATM یا همان خود پردازها بخش عظیمی از نیازهای بانکی مردم برطرف شد. اما با روی کار آمدن بانک های خصوصی، پیشرفت تکنولوژی در این زمینه به وضوح مشاهده شد. امروزه با موبایل خود می توانید تقریباً تمام کارهای بانکیتان را انجام دهید. تنها کاری که نمی توان با موبایل کرد برداشت وجه می باشد!

بانک اقتصاد نوین نیز از ابتدا با کار بر روی این بخش خود را جزو معتبر ترین ها قرار داد. نرم افزار بانک اقتصاد نوین برای موبایل ها که در دو نوع اصلی تولید شده است، شامل نسخه ی اول یعنی موبایل بانک اقتصاد نوین و نسخه ی دوم اینترنت بانک همراه اقتصاد نوین می باشد. نرم افزار موبایل بانک اقتصاد نوین قابل استفاده برای تمام افراد می باشد. البته کارهایی مثل انتقال وجه و مشاهده ی صورتحساب تنها برای کارت های همین بانک است اما دیگر کارها مثل پرداخت قبوض ، گرفتن موجودی و خرید کارت شارژ با دیگر کارت های عضو شتاب نیز قابل انجام شدن است.

اما نرم افزار اینترنت بانک همراه تنها برای دارندگان کارت های بانک اقتصاد نوین است. این نرم افزار تنها با وارد کردن کدی که از بانک دریافت کرده باشید قابل استفاده است. چندی پیش بانک اقتصاد نوین نرم افزار موبایل خود را تولید کرد و به تازگی نسخه ی جدید و بسیار متفاوت آن را عرضه کرده است. این نسخه به مراتب از نسخه ی پیشین بهتر می باشد.

در این نسخه قابلیت برقراری ارتباط با سرور نه تنها از طریق SMS بلکه از طریق اینترنت گوشی ها نیز قابل استفاده است. موردی که کمتر بانکی از آن استفاده کرده است. از این رو دیگر لازم نیست که نگران هزینه هر بار درخواست خود از طریق SMS باشید و یا مدت زمان زیادی برای ارسال پاسخ از طرف سیستم بانکی باشید.

با کمک ارتباط از طریق اینترنت می توانید چه با اینترنت خط گوشی خود و چه با اینترنت Wi-Fi با سرعت بالا و بدون نگرانی از هزینه ی زیاد ارتباطاتی، کارهای بانکی خود را انجام دهید. موبایل بانک اقتصاد نوین برای موبایل های جاوا و سیستم عامل های اندروید و iOS عرضه شده است. ما برای شما نسخه های Java و Android را برای دانلود آماده کرده ایم.

شایان ذکر است که نسخه ی Java برای تمام گوشی های جاوا قابل استفاده است. نسخه ی Android نیز برای موبایل ها و تبلت های مجهز به اندروید ۲٫۱ به بالا می باشد. روش استفاده از موبایل بانک اقتصاد نوین نیز بسیار آسان است. تنها کافیست که یک رمز عبور برای آن تعیین کنید. سپس شماره موبایل خود را وارد کرده تا کد فعالسازی از طریق SMS برای شما ارسال شود. سپس نرم افزار را فعالسازی کنید و کارت های خود را اضافه کنید. بعد از آن روی هر کارتی که میخواهید دکمه ی ورود را بزنید و به امکانات قابل استفاده توسط آن کارت دسترسی پیدا کنید.

همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی موبایل بانک اقتصاد نوین به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.enbank.ir/Site.aspx?ParTree=11161210

 

Android دانلود نسخه ی ۷٫۶٫۱٫۴۰۱۰۰ برای اندروید با حجم ۱٫۴۵ مگابایت | راهنمای نصب

java دانلود نسخه ی ۷٫۵٫۱٫۴۰۰۰ برای جاوا با حجم ۹۳۴ کیلوبایت | راهنمای نصب


پسورد فايل: www.armandownload.com
منبع : آرمان دانلود

ENMB-J

 

ENMB


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش