تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود بازی Clash of Clans برای اندروید + نسخه هک شده و اضافات
  • بازدید : (707)

Clash of Clans v7.200.12

|به همراه نسخه نامحدود با جم و منابع بینهایت|

|آخرین نسخه آپدیت شده در تاریخ 26 شهریور 94 قرار گرفت|

|هک درست و 100% تضمینی کلش|

|دارای نرم افزار ربات کلش به صورت کاملا رایگان با آموزش استفاده|

|نرم افزار Xmod Games و Kingo Root قرار گرفت|

| اختصاصی دانـلود بـرای هـمـه |

clash of clans

به جرات می توان گقت که کسی نام بازی فوق العاده زیبا و محبوب و اعتیاد آور Clash of Clans را نشنیده و یا آن را در گوشی هوشمند خود بازی نکرده باشد! بازی جنگ قبیله ها که برای اولین بار در سال 2012 میلادی توسط شرکت فنلاندی Supercell ساخته شده و برای سیستم عامل های اندروید و آی او اس منتشر گردید، تاکنون توانسته است موفقیت بسیاری را کسب کرده و همه را مجذوب خود سازد. ما نیز بنا به درخواست مکرر کاربران تصمیم گرفتیم تا برای باری دیگر کاملترین پست در مورد کلش در میان سایر وبسایت ها را برای شما عزیزان قرار دهیم. اما در مورد گیمپلی و سبک بازی می توان گقت که در سبک استراتژیک دفاع از قلعه و آنلاین بوده و گرافیک چشم نوازی در مقابل حجم کم آن دارد. شما در این بازی باید روستای خود را بسازید و به ندرت پیشرفت کنید تا بتوانید به نفرات برتر جهان و کشور خود ملحق شوید. نیرو هایی در بازی وجود دارند از قبیل: بربرین، آرچر، ویزارد، جاینت، پکا و ... که با آموزش آنان به دهکده های دیگر حمله می کنید و منابع آن ها را غارت می کنید. سپس با طلا و الکسیر که دو عامل حیاتی در بازی به شمار می روند و شما آن ها را از معادن و یا از طریق غارت به دست می آورید، قبیله خود را قوی تر کرده و آماده مبارزات گروهی در کلن  و گروه های مختلف می شوید. لازم به ذکر است که این بازی به اندروید نسخه 4.0.3 و بالاتر نیاز دارد.


تصاویری از محیط بازی:

coc 1      coc 2

coc 3      coc 4

coc 5      coc 6

coc 7 توجه: کاربران عزیز دقت فرمایید که این پست از بازی کلش اختصاصی وبسایت دانلود برای همه بوده و لینک های دانلود آن از سرور های قدرتمند آپلود بوی و فایل مانی قرار داده شده است. نسخه معمولی و مود و هک شده به همراه ربات کلش برای اولین بار همگی به صورت یکجا در میان وبسایت های ایرانی برای راحتی شما کاربران گرامی آماده شده است. لطفا توجه کنید که لینک های مستقیم با غیر مستقیم هیچگونه تفاوتی از نظر سالم بودن نداشته و تنها این نسخه قرار داده شده از بازی در سایت، مورد تایید Dl4All می باشد. تیم دانـلود بـرای هـمه امیدوار است تا از این بازی محبوب زیبا، نهایت لذت را ببرید. در ضمن می توانید در صورت داشتن هر گونه سوال و یا مشکلاتی از قبیل اجرا و ... در بخش نظرات همین پست، آن ها را با ما در میان بگذارید تا ما در اسرع وقت به آن ها پاسخ دهیم. ضمنا کاربران عزیز دقت فرمایید که سایت های دیگر لینک های نسخه هک شده این بازی را که در پایین موجود است، در صورت خرید با مبالغ بالا در اختیار شما قرار می دهند در حالی که ما به صورت کاملا رایگان این نسخه را برای شما قرار داده ایم و هیچ تفاوتی با نسخه های سایت های دیگر ندارد.

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

بخش دانلود فایل ها:

 

coc logo دانلود نسخه معمولی بازی از سرور های آپلود بوی و فایل مانی:

dl box  نسخه معمولی بازی ورژن 7.200.12:     UploadBoy     |     FileMoney

 

-----------------------------------------

coc 3   دانلود نسخه هکی و نامحدود بازی از سرور های آپلود بوی و فایل مانی:

dl box  نسخه مود و بینهایت و هک شده بازی:     UploadBoy     |     FileMoney


coc 8 توضیحاتی در مورد نسخه بینهایت: کاربران عزیز دقت کنید که این نسخه از بازی که با نام God of Gem شناخته می شود، دارای جم بینهایت، طلا و الکسیر و دارک الکسیر نامحدود و سربازانی جدید از قبیل: پکا کینگ، ویزارد کینگ، جاینت کینگ، دراگون کینگ و بسیاری سرباز جدید دیگر می باشد. شما می توانید در این نسخه هک شده، وارد کلن شوید و نیز در گلوبال چت کنید و قابلیت سرچ کردن را نیز دارید. نسخه نامحدود نیازی به روت کردن گوشی و حذف نسخه معمولی نداشته و جدا نصب می گردد. ممکن است فرایند لود شدن بازی به دلیل شلوغی سرورهای آن کمی طول بکشد. این نسخه قابلیت ورود به کلن و امکان اتک زدن و چت در گلوبال را نیز دارد.

 

-----------------------------------------

 

xmodegames  دانلود نرم افزار ایکس مود از سرور های آپلود بوی و فایل مانی:

dl box (Xmod Games) نرم افزار ایکس مود گیمز:     UploadBoy     |     FileMoney

 

 

-----------------------------------------

 

clash 15 دانلود نرم افزار کینگو روت از سرور های آپلود بوی و فایل مانی:

 

dl box (Kingo Root) نرم افزار کینگو روت:     UploadBoy     |     FileMoney

 

 

-----------------------------------------

 

coc 9 دانلود نرم افزار ربات کلش از سرور های آپلود بوی و فایل مانی:

dl box (ClashBot v7.06 Normal) نسخه معمولی:     UploadBoy     |     FileMoney

dl box (ClashBot v7.06 VIP Premium) نسخه پرمیوم:     UploadBoy     |     FileMoney

 


coc 8 توضیحاتی در مورد نرم افزار ربات کلش: کاربران گرامی دانلود برای همه توجه فرمایید که وبسایت Dl4All ربات کلش را برای شما عزیزان به صورت کاملا رایگان قرار داده در حالی بسیاری از وبسایت ها اقدام به فروش این ربات می کنند. این نرم افزار فعلا فقط قابل استفاده برای کامپیوتر یعنی از طریق نرم افزار BlueStacks می باشد. از طریق این نرم افزار می توانید به صورت اتوماتیک، هنگامی که در بازی نیستند، تنظیم کنید که این ربات هوشمند برای شما اتک بزند یا هر کار دیگری. وقتی به بازی برگردید مشاهده می کنید که منابع شما پر می باشد و آرمی کمپ های شما نیز فول است. نسخه پرمیوم دارای قابلیت های بیشتری می باشد.

 

clash bot آموزش استفاده از نرم افزار معمولی ربات کلش:

در ابتدا مطمئن شوید که جدید ترین نسخه های دو نرم افزار BlueStacks و Net Framework بر روی سیستم شما نصب شده باشند. سپس به فایل دانلودی ربات کلش رفته و فایل ClashBot.exe را از طریق راست کلیک کردن و انتخاب گزینه Run As Administrator اجرا نمایید. یک اکانت (حساب کاربری) برای خود در سایت مرجع یعنی www.BoostBot.org بسازید. این نرم افزار ربات، سایز صفحه BlueStacks را تغییر می دهد. می توانید برای جلوگیری از تغییر اندازه یکبار سیستم خود را ریستارت نمایید. دقت کنید که اگر احیانا تغییر سایز برنامه بلو استکس انجام نگیرد، این ربات کار نخواهد کرد و در طی مرحله Locate هنگ و گیر خواهد کرد. حال می توانید تنظیمات دلخواه خود را بر روی نرم افزار ربات انجام داده و در آخر به راحتی می توانید با ربات کار نمایید. در ادامه برای آشنایی شما با نحوه عملکرد این ربات توجه شما را به دیدن ویدیوی جلب می کنیم که دیدن آن خالی از لطف نیست. بر روی تصویر زیر کلیک نمایید تا فیلم نحوه استفاده  و کارکرد ربات را دانلود کنید.

 

coc 10

clash bot آموزش استفاده از نرم افزار پرمیوم و مخصوص ربات کلش:


در آغاز نرم افزار VCredist 2013 را دانلود و نصب نمایید. سپس فایل Exclusive_CB_Loader_0.8.exe واقع در فایل دانلودی پرمیوم را اجرا نموده و تب باز شده را نبندید. اکنون فایل ClashBot.exe را اجرا و با اکانت خود وارد شوید. در آخر می توانید با ترکیب دو دکمه Ctrl + C از تب لود شده خارج شوید.

 

***رمز تمامی فایل های فشرده قرار داده شده  www.dl4all.ir می باشد. در صورت داشتن هرگونه مشکل می توانید در قسمت نظـرات مطرح فرمایید***


برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش