تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده به نام پا قدم
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (406)

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده با نام پا قدم با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ پا قدم از حمید طالب زاده

ترانه : مریم اسدی ، آهنگ : میلاد باران ، تنظیم : میلاد هاشمی

دانلود آهنگ جدید حمید طالب زاده پا قدم

دانلود آهنگ پا قدم از حمید طالب زاده با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ پا قدم
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید حمید طالب زاده با نام پا قدم

از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم
قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم
خوشبختی امد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم
هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم
هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

دنیا روی خوش بهم نشون داد اینجوری به آرزوم رسیدم
خونه از هوای تازه پر شد تا چشمای ناز تو رو دیدم
اینجوری به آرزوم رسیدم
از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم
قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم
خوشبختی امد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم
هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم

تو مثل نفس برام مهمی تو قدر چشام برام عزیزی
تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوبه همه چیزی
تو مثل نفس برام مهمی تو قدر چشام برام عزیزی
تو فرشته ای از آسمونی تو معنی خوبه همه چیزی
از پا قدم خوب تو که حس عاشقی امد سراغم
قصه با دلم غریبگی کرد احساس تو شد عمر دوبارم
خوشبختی امد تو روزگارم
تا زمانی که تو مهربونی تا زمانی که من تو رو دارم
هیچی حتی مرگم نمی تونه دور کنه ما رو یه لحظه از هم


برچسب ها : ,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش