تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
دانلود آهنگ جدید پازل باند به نام از خودت برام بگو
دسته بندی : صوتی,موزیک ایرانی,
  • بازدید : (394)

دانلود آهنگ جدید پازل باند با نام از خودت برام بگو با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ از خودت برام بگو از پازل باند

ترانه : هادی زینتی ، ترانه و آهنگ : پازل باند

دانلود آهنگ جدید پازل باند از خودت برام بگو

دانلود آهنگ از خودت برام بگو از پازل باند با لینک مستقیم و دو کیفیت 128 و 320

برای دانلود آهنگ به ادامه ی مطلب بروید


دانلود آهنگ از خودت برام بگو
MP3 – 320 MP3 – 128
Download Download

منبع: استار وي

متن آهنگ جدید پازل باند با نام از خودت برام بگو

از خودت برام بگو کی تو این سال ها به جای من کنارته
یه روز یکی مثل من هنوز پای انتظارته
از خودت برام بگو با کی پر می کنی آخرای هفتتو
ظاهرا از دلت دور کردی همه لحظه های رفتتو
از خودت برام بگو تا به حال شده که بر گردی به اون روزا
تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون
از خودت برام بگو می دونم تو خلوتت از رو عادت
یاد اون شبی می افتی که من با گریه گفتمت بمون
از خودت برام بگو تا به حال شده که بر گردی به اون روزا
تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون
از خودت برام بگو می دونم تو خلوتت از رو عادت
یاد اون شبی می افتی که من با گریه گفتمت بمون

از خودم برات بگم هر کجا برم میشینم یه گوشه و
خوش به حال اون کسی که هر وقت دلش بخواد با تو رو به روشه و
از خودم برات بگم خوبه برای من عشق تو مقدسه
این که عاشقم هنوز هست رو نگاه من کاملا مشخصه
از خودت برام بگو تا به حال شده که بر گردی به اون روزا
تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون
از خودت برام بگو می دونم تو خلوتت از رو عادت
یاد اون شبی می افتی که من با گریه گفتمت بمون
از خودت برام بگو تا به حال شده که بر گردی به اون روزا
تا به خاطرت بیاد لحظه ها و خاطرات خوبمون
از خودت برام بگو می دونم تو خلوتت از رو عادت
یاد اون شبی می افتی که من با گریه گفتمت بمون


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش