تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید
  • بازدید : (464)

اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

با کسی باش که “تو” را بخواهد

نه کسی که تو را “هم” بخواهد . . .


اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

 

اگر کارگردان بودم ، “صدای نفسهایت” موسیقی متن تمام فیلم هایم بود . . .

 

اس ام اس عاشقانه

 

در تمام دارو خانه ها موجود است

نرم کننده موی سر

نرم کننده پوست دست

کاش می شد برای نرم کردن دل تو هم ، نسخه ای گرفت . . .

 

پیامک عاشقانه

 

عادت به مسواک زدن ، دندانها را سپید میکند

و تکرار هر شب خاطرات ، موها را . . .

 

جملات عاشقانه

 

ﺭﻓﺘﯽ ﺑـﻪ ﻧﺪﺍﺷــﺘــﻪ ﻫﺎﺕ ﺑِﺮﺳﯽ … ﻧﺮﺳﯿﺪﯼ …

ﻭﻟﯽ ﺭﻓﺘﻨﺖ ﻣﻨﻮ ﺑـﻪ ﺑﻬﺘﺮﯾــﻨﺎ ﺭﺳﻮﻧﺪ

ﺑﺮﻭ ﺧﻮﺷﺤﺎﻝ ﺑﺎﺵ ﯾﻪ ﺟـﺎ ﺑﻪ ﺩﺭﺩ ﺧﻮﺭﺩﯼ ﺑـﯽ ﻣﺼﺮف

 

استتوس عاشقانه

 

آغوشِ مهربون ها بخشِ مراقبت های ویژه است . . .

جملات عاشقانه جدید

ﺑﻪ ﺷﻠﻮﻏﯽ ﺩﻭﺭﻡ ﻧﮕﺎﻩ ﻧﮑﻦ ﺭﻓﯿﻖ

پشتم ﺧﯿﻠﯽ ﺧﺎﻟﯿﻪ . . .

 

اس ام اس عاشقانه جدید

 

همه میتونن اسمت رو صدا کنن اما کم هستن کسایی که وقتی اسمت رو صدا میزنن

لذت میبری و با تمام وجود دوس داری در جوابشون بگی : جانم . . .

 

sms عاشقانه جدید

 

تو نیستی

خاطراتت ضعیف گیر آورده اند . . .

 

اس ام اس زیبای عاشقانه

 

برایت و ان یکاد میخوانم و آیت الکرسی

این‌ها هم که نباشند سلامت خواهی ماند ، نگاه عاشق دعاست . . .

 

جملات احساسی و عاشقانه

 

بغض کرده ام ، این بغض لعنتی با هیچ چیز نمی شکند !

جز با صدای تو ، صدایت را می خواهم

هستی ؟

 

جملات کوتاه عاشقانه

 

قهوه ، بادام ، شکلات

همه تلخی ها را چشیده ام ، هیچکدام قدر نبودنت تلخ نبودند . . .

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

همیشه سخت ترین نقش نمایش

به بهترین بازیگر تعلق دارد

شاکی سختی های دنیا نباش

شاید تو بهترین بازیگر خدا باشی . . .

 

پیامک های زیبای عاشقانه

 

نه هوا خراب است ، نه حواسم پرت است و نه کسی دلم را شکسته !

فقط

کمی از من هوای کمی از “تو” را دارد . . .

 

 اس ام اس

 

نسیم از من هزاران بوسه گرفت

هزاران بوسه بخشدیم به خورشید

در آن زندان که زندانبان تو بودی

شبی بنیادم از یک بوسه لرزید

 

اس ام اس 93

 

یه دریاتصور کن بدون آب باشه

یه انسان تصورکن غمگین باشه

یه شب تصورکن بدون خواب باشی

یه بهارتصورکن بدون گل باشه

یدونه ام من تصورکن بدون تو

 

پیامک 93

 

دلم شکسته است و هرچه می گردم تکه هایش جور نمی شود

مگر می شود به یک عاشق وصله های ناجور چسباند !

 

اس ام اس عاشقانه 93

 

نمی خواهم خاطره ی فردایم شوی !

امروز من باش ، حتی لحظه ای . . .

 

پیامک عاشقانه 93

 

از هرچه بهار ، هست بالا دستت

بالاست ز هر بهار زیبا دستت

هر طرح که در فکر طبیعت باشد

آن طرح کلید می خورد با دستت

 

جملات عاشقانه جدید و زیبا

 

تقویم امسال من باز هم سپید ماند

اتفاق ها منتظر تو اند !

 

اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

 

تلاش برای زنده کردن یک رابطه از دست رفته

مثل اینه که بخوای یه چای سرد شده رو با ریختن آب جوش گرم کنی

نه رنگش مثل اول میشه نه طعمش

 

پیامک احساسی

 

باران

سقوط آزاد را تنها برای این به جان میخرد که در زمین پوشش دهد اشک های یک مرد را . . .

 

اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

 

چه تقدیر بدیست ، من اینجا بی تو میسوزم و تو آنجا با او میسازی !

 

روزگار با حواسم Angry Birds بازی میکند !

پرتش میکند سمت تو

 

اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

 

با خودم عهد کرده ام که دیگر به کسی دل نبندم ، خوب میدانم

نه کسی برایم “او” میشود نه من برای کسی “من”

 

sms عاشقانه 93

 

روزهایی را که تو نیستی ، حیفم می آید زندگی کنم . . .

 

اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

 

می دونی ؟ از تموم دنیا یه نفر هست نمی خوام برام بمیره

می خوام برام زندگی کنه

 

بهترین اس ام اس های عاشقانه

 

دلم آویزان است از عکس کسی

که عکسش آویزان است ، بر دیوار کسی

 

اس ام اس عاشقانه جملات احساسی جدید

 

تلخم مثله حلوای عزای کسی که دوسش داری . . .

 

جدیدترین اس ام اسهای عاشقانه

 

من در دوردست ترین جای جهان ایستاده ام

” کنار تو . . . ”

 

اس ام اس جدید

شعر را به تو میسپارم ، کلید خانه و چراغ را ، خودم را هم به تو میسپارم

سفارش نمی کنم چون خیالم راحت است !

منبع: راد اس ام اس


برچسب ها : ,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش