تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
آخرين ارسال هاي تالار گفتمان
کمی طاقت داشته باشید...
عنوان پاسخ بازدید توسط
0 2 dr-peymanzandi
0 12 dr-peymanzandi
0 15 sj-cup
0 13 sj-cup
0 13 sj-cup
0 23 showerdrain
0 16 showerdrain
0 25 dr-peymanzandi
0 175 sj-cup
0 230 jahan-fanar
0 140 sj-cup
0 161 mahdikiani
0 188 sj-cup
0 129 sj-cup
0 132 gutterparking
اس ام اس جدید تبریک ولنتاین
  • بازدید : (441)

اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

سری جدید اس ام اس های تبریک ولنتاین ، به صورت دسته بندی شده . . .

اس ام اس خنده دار ولنتاین

آب دستته بزار زمین… بزن تو گوش دوست دخترت کات کن… ولنتاین نزدیکه

.


ولنتاین چیست ؟
دادن یک خرس کوچک به یک خرس گنده ! اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

.

.

.

.

این ولنتاین هم نمیاد رد بشه بره که
.
.
.
.
بریم آشتی کنیم . . .
پوسیدیم از تنهایی . . . اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

.

.

.

.

به سلامتی اون پسرایی که برا روز ولنتاین باید یه گونی عروسک بخرن . . .
حالا به سلامتی اون دخترایی که توی این روز نمیدونن سر کدوم قرار برن. . . اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

.

.

.

.

اس م اس غضنفر برای والنتاین
عزیزم ، کشتی عشق ما آماده ی پروازه
پیتیکو وو
پیتیکو و و
پیتیکو و و و

.

.

.

.

رایج ترین دروغ در روزهای قبل از ولنتاین !
عزیزم دوست داری چی بگیرم واست ؟
عشقم همین که هستی بهترین کادو واسم !
حالا اگه واسش کادو نگیری پدرتو در میاره ها ! اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

.

.

.

.

اس ام اس عاشقانه ولنتاین

.

.

.

.

عاشقانه دوست داشتنت تنها کار عاقلانه ای ست که از دلم بر می آید !
ولنتاین مبارک . . .

.

.

.

.

یادم بنداز تو روز ولنتاین قلبمو بهت هدیه بدم اما به شرط اینکه مواظبش باشی ، نه به خاطر اینکه قلب منه ، نه ، به خاطر اینکه تو توشی . . .

.

.

.

.

هر ثانیه در لحظه هایم “ تکرار ” میشوی و “ تکراری ” نمیشوی . . .
ولنتاین مبارک . . .

.

.

.

.

اگه شکلات بودی شیرین ترین بودی . اگه عروسک بودی بغلی ترین بودی. اگه شمع بودی روشن ترین بودی و تا زمانی که دوست منی عزیزترینی ولنتاین مبارک . . .

.

.

.

.

با تو از خاطره ها سرشارم . با تو تا آخر شب بیدارم . عشق من دست تو یعنی خورشید. گرمی دست تو را کم دارم . . .
ولنتاینت مبارک

.

.

.

.

یا خوشگل باش یا مهربون
هر دوتاش با هم انصاف انصاف نیست !
ولنتاینت مبارک خوشگل مهربون . . .

.

.

.

.

میدونی ولنتاین یعنی چی ؟
یعنی اینکه یه عاشق واقعی باید به یه نفر دل ببنده و تا آخر عمر هم عاشقانه عاشقش باشه
عاشقتم تا همیشه ولنتاین مبارک

.

.

.

.

ولنتاین یعنی . . .
یک بار بگی دوستت دارم
اما هر لحظه ثابتش کنی !

.

.

.

.

عشق تنها دلیل زندگی است ، ولنتاین مبارک . . .

.

.

.

.

امروز روز سپاس گذاری از خداوند است
زیرا که عشق را آفرید تا یادمان باشد کسی هست برای عاشق بودن
تا با تمام وجود به او بگوییم
عشق من روزت مبارک

.

.

.

.

ز تمام بودنی ها تو فقط ازآن من باش ، که به غیر با تو بودن دلم آرزو ندارد اس ام اس جدید تبریک ولنتاین
روز عشق مبارک . . .

.

.

.

.

امیدوارم خرس زیبایی ها همیشه تو غار چشمات خونه کنه ولنتاینت مبارک عزیزم

.

.

.

.

اس ام اس غمگین تبریک ولنتاین

.

.

.

.

پارسال این روزا برامون پر بود از عطر شکلات و کادوو عروسک و شمع . . .
اما امسال نمیدونم ولنتاین رو با کی جشن میگیری اس ام اس جدید تبریک ولنتاین

.

.

.

.

همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم ! ولنتاین بر زخم زندگیم مبارک !

.

.

.

.

شب عشق است و هر کس دست یار خویش می بوسد،غریبم ، بی کسم،من دست غم ،غم دست من بوسد ، ولنتاین مبارک

.

.

.

.

تقدیم به او که نبود ولی حس بودنش بر من شوق زیستن داد . . .
دلم برای کسی تنگ است که آفتاب صداقت را به میهمانی گلهای باغ می آورد و گیسوان بلندش را به باد می داد و دست های سپیدش را به آب می بخشید و شعر های خوشی چون پرنده ها می خواند . ولنتاین مبارک. . .

.

.

.

.

سلام خوبی !؟
میدونی دارم چی میخورم !؟
حسرت یک لحظه دیدن تو !
ولنتاین مبارک

.

.

.

.

به سلامتی اونایی که ولنتاین امسال منتظر اس ام اس هیچکس نیستن . . .

منبع: استار وي

 


برچسب ها : ,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش