چرا ساخت وبسایت برای ما لازم شده ؟
بازديد : 62 | یکشنبه 27 تیر 1400 - 12:16
kian2137
ارسالي ها : 8
عضويت : 19 /10 /1396
محل زندگي : mashhad
چرا ساخت وبسایت برای ما لازم شده ؟
در حال حاضر که ویروس کرونا بر تمام جهان سایه گسترانیده و باعث بهم خوردن انواع کسب و کارها و به ضرر نشستن اهل بازار و کسبه شده است با داشتن یک « وبسایت » می توان از شکست و زمین خوردن کسب و کار جلوگیری کرد به طوری که محصولات را به طور آنلاین در دسترس مشتریان خود قرار داد.


خرید آنلاین و غیر حضوری نسبت به خرید حضوری و رو در رو مزایا و معایبی دارد که هر کدام جداگانه قابل بحث است اما اگر با دید منصفانه این دو را با هم مقایسه کنیم به این موضوع پی می بریم که خرید آنلاین از وبسایت ها و مراجع معتبر با توجه به صرفه جویی در زمان و کمک به محیط زیست (خرید در خانه و استفاده نکردن از وسایل نقلیه) نسبت به خرید حضوری برتری دارد و با توجه به پیشرفت بشر در علم و صنعت ما به نقطه ای خواهیم رسید که اکثر کسب و کار ها مجازی شوند پس چه بهتر است که خود را برای این کار آماده کنیم و سطح خود را در خرید غیر حضوری بالا ببریم و در موتور های جستجو گوگل اولین وبسایت باشیم که به چشم مشتری می خورد.

فرآیند طراحی سایت چگونه است ؟ این سوالی هست که برای اکثر کاربرانی که قصد طراحی سایت رو دارند پیش میاد. امروزه هر فرد حرفه ای به دنبال داشتن یک پل و شبکه ارتباطی با مشتریان و مخاطبان خود هست، سایت یا شبکه اجتماعی که بتواند جایگزین کسب و کار سنتی شود و یا آن را توسعه بخشد. چالش ها و مسائل جدیدی که بر سر راه کسب و کارهای سنتی قرار گرفت، باعث شد مردم دنیا بیش از هر زمانی آماده استفاده از فضای کسب و کارهای آنلاین شوند و کارهایشان را از این طریق پیش ببرند.

لینک منبع : https://kiantechig.ir/web-design/website-design-of-mashhad/
وب کاربر ارسال پيام نقل قول تشکر گزارش






برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :